onsdag 25. november 2009

Award

Jeg har vært så heldig å motta en award fra Hilde med bloggen Hagen på Granheim.
TUSEN TAKK! :D slikt er alltid hyggelig



Prisen for å motta denne awarden er å gi den videre til 15 nyoppdagede bloggere

Veeel, ikke alle disse er helt nyoppdagede men jeg ønsker likevel å gi den videre til disse 15:
- Blåbærhagen
- Bønnas Hage
- Cloudberry Knit
- Linnemi
- Elisabeths skriblerier
- Hagen i skogkanten
- Shabbylishious
- Marianns verden
- Monicas
- Monseis putlerier
- Orchis`Blog
- Ost,kjeks og rødvin
- RandiF sin vestlandshage
- Ruta
- Tullik
- ASSA`s Hobby

De fleste er nokså nyoppdagede blogger, men noen har jeg lest en stund og jeg har også valgt ut noen av dem jeg følger som ikke skriver så ofte. Kanskje en slik oppmerksomhet kan være til oppmuntring for videre skriving eller til hjelp for å komme ut av en evt "bloggtørke"? :)

Ha en fortsatt flott uke!! :)

8 kommentarer:

Torhild Reidardatter sa...

Tak for den- det var hygligt!

Torill sa...

Tusen takk for at du tenkte på meg !!! (Som du har sett så har eg alt fått den, og håper det er ok sånn.)

orchis sa...

Tusen takk for award! Koselig med sådan påskjønnelse.

Monsei sa...

Tusen takk Trude:-) Kjekt å få den oppmerksomheten. Jeg har vært litt stille på bloggingen i det siste. Skal se om jeg får sveivt igang igjen..;-)))

Elisa sa...

Oi, takk for awarden! Det har vore rimelig stille hos meg også, litt feil årstid... Men eg skal prøve å ta meg saman.

Linnemi sa...

Tusen takk! :-)

Linnemi sa...

Tusen takk! :-)

ASSA sa...

Tusen takk for oppmerksomheten ;)

Det stod her om at bloggen har vært litt "stille" en stund, og det har du helt rett i :D Hobbybloggen har vært litt nede en stund i disse travle førjulstider går det meget på Nissebloggen min ;D

Ha ei god helg!