onsdag 3. juni 2009

Bedre seint enn aldri...

Først nå har det gått opp for meg at sommeren faktisk er i full gang, mai er over og vi har begynt på juni.
Jeg har vært uhyggelig treg i år og ligger på etterskudd med det meste.
Først i dag har jeg fått frø av erteblomster, sukkererter, blomkarse, ringblomster og dill i jorda.
Har også slengt ut noen frø fra Cosmos, Eschscholzia, Matthiola bicornis og valmuer rundt omkring.
Litt i seineste laget kanskje men høsten kan jo også bli lang og fin...


5 kommentarer:

Vivishagerom sa...

Ja, jeg er nok enig i at mai gikk veldig fort og det skulle nok ha vært gjort mere enn det ble. Men nå er sommeren endelig her og du har jo fått gjort noe. Høsten skal bli lang og varm (spår jeg), så du får masse tid til å nyte hagen og plantene dine.
Ha en fortsatt fin uke.

Elsa sa...

Jeg synes også mai gikk utrolig fort. Nå har juni kommet med snø i fjella, regn og kjølig vær som nok bremser plantene i veksten endel.
Vi går for en lang og fin høst med gode temperaturer:-)

Unknown sa...

Det er godt å ha noe pent å se på i slutten av juli, starten på august også;) Vi glemmer jo ofte sensommeren og høsten ;)

Randines hageblogg sa...

Her går det også i sneglefart, litt nå og litt da. Ikke alle sommerfrøene er kommet i jorda ennå, men jeg satser på at varmen og en fin ettersommer rydder opp i det meste...

Hilsen fra landet sa...

Ikke for sent! Nå begynner den herlige tiden! Så fort "høsten" får gitt seg da... er jammen kaldt akkurat nå!!