tirsdag 5. april 2011

Endelig!

Ja, da har jeg endelig fått årets første frø i jorda,
ikke en dag for tidlig, men jeg har bare ikke orket å gå i gang før.

Følgende er sådd:
*Achillea millefolium 'Cerise Queen'
*Antirrhinum 'Brighton Rock'
*Centaurea cyanus 'Blue Boy'
*Dahlia 'Cactus hybrids'
*Dahlia 'Pompon Lilliput'
*Hosta sieboldiana 'Elegans'
*Lobelia 'White Cascade'
*Nicotiana 'Fragrant Cloud'
*Solenostemon 'Masterblend Rainbow'
*Verbena bonarensis

Dessuten har jeg sådd tre sorter frø som jeg ikke lengre aner hva er,
annet enn at det er noe jeg har rasket med meg i fra Frankrike,
så her blir det spennende å se hva som dukker opp, om de i det hele tatt spirer...

Røsslyng

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fint at du blogger igjen :)
Har virkelig savnet bloggen din.
Lykke til med frøene.

Hilsen Grimen

... sa...

Mange godbiter her! Dahlia har jeg aldri sådd, og heller ikke hosta, men de har sådd seg selv i hagen.

Lykke til med sådden, blir spennende å følge med :)

Rekkehuset sa...

Så flink du har vært! Håper det blir mye flott som spirer:-) Hjertelig hilsen Hanne.