fredag 9. april 2010

Har noen problemer med bloggen min?!?

Jeg mottok i dag følgende kommentar på mitt forrige innlegg:

PS: jeg lurte på hvorfor jeg aldri var innom bloggen din, og klikket på den. Da husket jeg hvorfor: hver gang jeg besøker deg går datamaskinen min i stå. Det gjelder for så vidt når jeg bruker begge pc'ene jeg har tilgjengelig. Vet du hva som gjør det? Er det noen andre som har nevnt det samme?
Jeg har jo veldig lyst til å lese, men tør nesten ikke klikke meg inn til deg...


og da sitter jeg jo selvfølgelig å lurer på om det er flere som har samme problemet
Det hadde vært veldig fint å få tilbakemeldinger på det og om det kanskje også finnes noen glupe hoder som aner hva det kan skyldes...

På forhånd takk!
Ønsker dere alle en vårlig og datatrøbbelfri helg! :)

7 kommentarer:

Rita Hogefeld sa...

Jeg leser bloggen din jevnlig, og har ikke problemer med den:) Maskinen bruker noen få sekunder lengre på å åpne din blog enn de fleste andre, hva det kommer av aner jeg ikke.

Jeg bruker firefox når jeg skal på blogspot, explorer er jo helt håpløs til det.....

fru Sandeggen sa...

Nå måtte jeg teste. Prøvde både med Firefox og Safari. De bruker megge noen sekunder på å laste bakgrunnen og signaturen din. I tillegg ventet leg litt på statcounter. Men bloggen kom opp innen rimelig tid.

-Hilde

Anonym sa...

Jeg leser jevnlig og er ikke plaget med noe på bloggen din. Bruker IE8, og oppdaterer den når MS slipper oppdateringer.

Ruth sa...

Nope. Ingen problemer jeg heller. Jeg bruker også Firefox og den kommer opp som et skudd.

Elsa sa...

Jeg hadde problemer med bloggen din i Firefox. Da låste hele maskina seg så jeg kom meg nesten ikke ut igjen. Nå bruker jeg IE og selv om det tar litt tid å laste den ned går det greit når den er nedlastet.
Det var forresten ikke bare din blogg jeg hadde problemer med da jeg brukte Firefox.

hajal. sa...

Eg brukar Firefox og har ingen vanskar med å laste ned bloggen din.

... sa...

Jeg opplever også, som flere her nevner, at det tar litt lenger tid å åpne bloggen din enn de fleste andre, men ellers ingen problemer av noen art :)