mandag 12. april 2010

Jeg har mottatt...

...en award


fra Hilde med bloggen Hagen på Granheim,
hun har en koselig hageblogg jeg jevnlig leser.

Tusen takk!
Det er alltid hyggelig å bli satt pris på :)


Reglene for awarden er at jeg må:
- kopiere den over på min blogg
- lenke til de som har gitt meg den
- fortelle 7 (interessante) ting om meg selv
- sende den videre til 7 andre blogger

Eh, 7 interessante ting, ikke lett men jeg gjør et forsøk og siden dette er en hageblogg skal jeg forsøke å holde det noenlunde hagerelatert...

-Til å like å holde på utendørs er jeg fryktelig pysete når det gjelder småkryp, spesielt edderkopper, jeg er simpelthen livredd dem.
-Jeg synes Hortensia er en av de schtøggeste plante som finnes .
-Jeg er en uforbedrelig rotekopp og er ikke flink å rydde vekk redskaper etter meg (skal jo bruke dem igjen snaaart, jo...)
-Jeg er liker ikke å sole meg eller bedrive stolhaging selv om jeg er makelig anlagt...
-Jeg liker ikke bruke miljøfiendtlige midler i hagen, men når det kommer til sneglekverking har jeg ingen skupler lengre
-Varmkompostbinge står høyt på ønskelisten min.
-Jeg har alltid en masse påbegynte prosjekter pågang men liten evne til å fullføre kjapt så til tider så ser her mer ut som en anleggsplass enn en hage
Sånn er det når man har mere drømmer enn forstand...



De 7 jeg vil gi den videre til er:

Håper dere vil ta i mot den, den er velfortjent!




4 kommentarer:

IngunnBW sa...

Tusen takk for awarden, det var veldig hyggelig :) Og så fikk jeg vite litt mer om deg. Jeg elsker Hortensia ;)

Unknown sa...

Næææææ så gøy! Grattis, og tusen takk må jeg vel si?
Skal se om jeg får gitt den videre.

... sa...

Artige fakta om deg :)

Jeg også elsker å jobbe i hagen, og trives utendørs, men når det kommer til småkryp er jeg også svak. Nevnte jo de store gresshoppene, men de store svarte edderkoppene får det også til å gå kaldt nedover ryggen...
He he, og her også pågår det mangfoldige hageprosjekter som tar sin tid å få ferdig :)

Mariann sa...

Tusen takk for awarden, så koselig. Akkurat nå strekker ikke tiden til, så jeg må vente med å sende den videre.