søndag 27. desember 2009

Jul...



Det har visst vært temmelig stille her inne lenge nå,
det lille som skrives for tiden havner i den andre bloggen min Hverdagssnublerier
og har ganske lite med hage å gjøre...
Hagen ligger nedsnødd og det er leeenge siden jeg gjorde noe vettugt utendørs.



Jeg kom meg helskinna gjennom julefeiringen og nyter nå late romjulsdager.

En liten fyr som også var nysgjerrig på pakkene...

Om ikke lenge starter en ny såsesong så forhåpentligvis vil det så smått bli oppdateringer her inne igjen da.
Enn så lenge ønsker jeg dere alle en fortsatt fin romjul og et frodig, kreativt grønt nytt år!
Klemmm

5 kommentarer:

Mariann sa...

Ha en fortsatt riktig god romjul du også.

orchis sa...

Fortsatt god jul til deg og dine!

elle-melle sa...

Nyt romjulsdagene og kos deg riktig godt:)

Snart begynner såsesongen og kanskje har du noen frøkataloger å titte i mens du venter:)

Klem!

Margrethe sa...

På senhøsten så var jeg i grunn dørgende lei av hagestell, men nå har lengselen meldt seg igjen. Den har godt av å vokse seg litt større. Og godt er det at snøen dekker over det meste. Nå titter jeg på 09 -våren og sommerens bilder, og tenker på kommende sesong. Det kribler.
Nydelig julebilder på bloggen din :-).
Ha en fortsatt romjul og nyttårshelg.

Stubbetufsa sa...

Jahh!
Tenk som man gleder seg til den såingen! Den er hyggeligst. Det blir mer strevsomt med prikling og vanning og etterhvert for liten plass! Men jeg har jo nytt drivhus i år!
Ha fine drømmer!
Klem!