torsdag 11. mars 2010

Tja...

Rosmarin og Bladpersille spirer allerede og alt som hittil har spirt ser ut for å klare seg bra :).
Noen pleier dog alltid takke for seg for seg etter prikling men den tid den sorg...
Ute høljeregner det, skikkelig Bergensk pissregn,
det riktig bøtter ned :D
og snøen ser ut til å smelte godt selv om det ennå er endel igjen før jeg kan se bar bakke. Det føles ihvertfall som om det går rette veien nå og at vinteren er over for denne gang. Jeg skal vedgå at vinteren har vært fin og langvarig i år, ordentlig vinter slik jeg husker det fra barndommens dager, men siste tiden har den virkelig tæret på tålmodigheten og vårlengten min.
Litt blomstring innendørs er da ikke å forrakte...
Ha en super dag!

6 kommentarer:

Stubbetufsa sa...

Flott med spiring! Jeg har fått tre sorter basilikum i vekst, og stemor har såvidt begynt å sende ut små tråder fra frøene!

Laila -Karin sa...

Kan så vidt skimte noe singel
mellom meg og naboen.
Så det må bare regne til alt er vekk.
Ha en fin dag
Klem

IngunnBW sa...

Hei du! Jeg tror ikke jeg har vært innom deg før, her var det jo riktig trivelig blant basilikum og bladpersille :) Legger meg som følger jeg

Elisa sa...

Ja, det er herlig med regnet! Eg drømte i natt at bakken var bar...

Rekkehuset sa...

Ja, det er fantastisk at det smelter nå! Jeg elsker lyden av at det renner fra takrennene:-) Ha en fin helg, klem fra Hanne.

... sa...

I kveld har det vært lett regn her, og mildvær og vind har også tært på snøen. I dag så jeg bare flekker mellom snøen, og det ble et lite gjensyn med gresset fra i fjor :)
Vårlengten er sterk nå!

Lykke til med prikling av rosmarin og bladpersille, og god helg :)