torsdag 22. oktober 2009

Award og utfordring...

Jeg har fått en award av Villrose
Takker og bukker! :D



og med awarden følger det også med en utfordring der jeg må fortelle 7 ting om meg selv.
Hmmm , tja, jeg får bare hive meg ut i det...

Jeg liker ikke hvitt, så den "fargen" finnes nesten ikke på noe her i huset...
(unntaket er planter, de kan gjerne ha hvite blomster) men alt med farger derimot...

Jeg hater tall og alt som har med mattematikk å gjøre og jeg orker ikke engang prøve å skjønne det...

Jeg samler på altfor mye og tanken bak er ofte at jeg kommer til å få bruk for det når jeg skal... eller jeg kan jo kanskje lage ... osv osv ...en eller annen gang...

Jeg har siden jeg var liten drømt om å dra til Australia, så kanskje engang...
men egentlig er jeg vel en riktig stuegris og foretrekker helst å være hjemme, eh, hjemmekjær høres kanskje bedre ut enn stuegris...

Jeg bruker kanskje litt for mye tid på hobbyene mine fremfor å prioritere husarbeid og andre plikter, men heldigvis er jeg gift med verdens snilleste Gubbe som bærer over med det meste og etterhvert har opparbeidet en meget høy støvterskel.

Jeg går ALDRI med bukser, her er det kjoler og skjørt som gjelder uansett årstid og anledning , selv når jeg graver i hagen...

Jeg er kresen i matveien og er ikke særlig begeistret for å prøve nye matretter og smaker.


Jeg har inntrykk av at denne har versert rundt hos de fleste så derfor sender jeg den ikke videre til noen spesielle, men om noen føler seg kallet så værsågod :D

4 kommentarer:

Ruth sa...

Hm, bortsett fra at jeg elsker hvitt og aldri går i kjole (vel, nesten aldri) så er vi ganske like tror jeg. Det er koselig å bli litt bedre kjent med min bloggvenner syns jeg.

Ha en fin kveld.

orchis sa...

Hyggelig lesing! Også jeg avskyr tall & matte, og jeg elsker å være hjemme.
Fin hjemmehelg ønskes deg! :)

Stubbetufsa sa...

Gratulerer med utmerkelse! Det var artig å høre litt mer om deg!
Ha ei fin uke, resten av den!

solfrid sa...

Lenge siden sist. Det får gå, jeg gir deg en utfordring. Ikke noe svære greier, finner den hos meg.