onsdag 28. oktober 2009

Fargerik...

Ja, det er vel hva man kan kalle denne tulipanblandingen.

Min mor var i Rotterdam for litt siden og kjøpte da med seg en pakke tulipanløk til meg :D
Om jeg hadde summet meg før hun dro skulle jeg nesten ha sendt med en aldri så liten handleliste...
Disse tulipanene var igrunn litt mer fargesprakende enn hva jeg ville valgt selv, men når våren kommer er jeg vanligvis så sulteforet på blomstring og farger at det meste tolereres.

Nå gjenstår det bare å finne et egnet sted for dem, samt ork til å gå ut å grave litt...


4 kommentarer:

Rekkehuset sa...

Snilt av moren din å kjøpe løk til deg da:-) Og som du sier; når våren kommer er de fleste blomster velkomne! Ha en fortsatt fin uke, klem fra Hanne.

elle-melle sa...

Flott presang å få selv om du kanskje ville valgt andre farger. Men når tulipansesongen kommer er vi vel så sulteforet på farger at det meste tolereres?
Du kan jo flytte dem i fargegrupper til neste år hvis du ønsker det:)

Ønsker deg masse ork til å gå ut å sette dem:)

Torhild Reidardatter sa...

De er da så flotte- og de vil lyse op i til en vår hungrende sjæl

orchis sa...

Tror det blir kjempefint med masse glade farger om hverandre!