torsdag 1. oktober 2009

"Lauk"

I dag har vi hatt opphold, ja til og med litt solgløtt innimellom :D
Ikke mye lysten til å gjør noe ute, alt er mer enn vått og temperaturen gjør det heller ikke så fristende til å ta fatt på elendigheten. Jeg skal gjerne ikke klage så mye, ikke har vi jordskjelv eller flom ei heller snø...
Jeg har vel egentlig gitt opp hagen for i år men litt løkplanting fikk jeg unna

Ikke særlig spennende løker dette her, men akk så det gjør lykke om våren når krokusene dukker frem.
De er sjarmerende, lett å få til, ..... og ikke trengs det så voldsom dyp graving heller for å få dem i jorda slik at jeg slipper all bannskapen og irritasjonen som ellers kommer når jeg stadig støter på løk som ligger der fra før eller ikke kommer med spaden til innimellom staudene og deres røtter.
Litt krokus har man alltid plass til...


Ingen kommentarer: