torsdag 8. oktober 2009

Stortsett bare dill...



Det blir ikke noe særlig haging på meg for tiden, jeg er rett og slett ganske så lei og aller mest lei været.
Når jeg står opp om morgenen og ser ut får jeg lyst til å bare skriiike høyt!
Det er endel vissne planter som har lagt seg utover og som burde vært klippet litt ned før det bare blir en klissjen grøt som ikke har noen nytte som vinterdekke, tvert i mot, og jeg har ennå litt fra det som ble sådd i vinter som burde kommet seg ut av pottene og over i bedene før vinteren kommer.
I stedet går jeg og surmuler og håper på bedre tider, dvs at det skal bli såpass tørt ute at det går an å grave i jorden og at man kan gå over plenen uten å ønske at man var eier av vadere





3 kommentarer:

Elsa sa...

Dette innlegget kunne jeg faktisk ha skrevet selv:)
Jeg har så mye jeg skulle ha fått unna før vinteren kommer, men har ikke ork til å begynne med noe. Får håpe det kommer noen solskinndager så en får litt energi til å gjøre noe.

Laila -Karin sa...

Vi er vist flere som er værsyk og med hager som trenger opprydning .
Det frister ikke å gå ut nå . ALT SER UT SOM EN HENGEMYR . Det flyter av vann både i bed og krukker . Er det rart man blir sur?

Randines hageblogg sa...

Vi får bare "Dille" i vei til været bedrer seg, her blir ikke mye gjort.

Kikket innom dine hverdagsnublerier, mye fint strikk.

Det er meldt bedre vær i morgen og det får vi håpe slår til!