tirsdag 10. november 2009

100

Dette er altså mitt innlegg nr 100
Jeg har hatt denne bloggen i litt over ett år nå så hundre innlegg er ikke allverden.
Bloggingen har også vært nokså ujevn til tider og det har endog vært lange perioder hvor jeg ikke har skrivd noe i det hele tatt. Skriver kun når jeg har tid, lyst og energi til det og hører ikke til blandt storprodusentene av blogginnlegg, men det får så være...
Jeg har følgelig heller ikke en hel skare av lesere og det er vel gjerne slik det blir når innleggene kommer så ujevt, men dessto mer setter jeg stor pris på de få leserne jeg har og blir glad for hver en kommentar og hilsen som legges igjen :D
Siden dette er en blogg som i hovedsak er en slags hagedagbok hvor ting og tang jeg foretar meg i hagen noteres samt litt om diverse planter og hvordan de ter seg gjennom sesongen blir det naturlig nok perioder hvor det blir mindre å meddele, svingende humør og helse får også ta litt av skylden. Litt utenomsnikksnakk er nok ikke til å unngå men allerhelst prøver jeg å legge hverdagsbabbel og andre hobbysysler i den andre bloggen min selv om det heller ikke der dukker opp daglige innlegg. For selv om jeg vanligvis, og allerhelst på trygg grunn blandt folk jeg kjenner, er jeg et særdeles snakkesalig menneske med en kjeft som er vanskelig å stoppe hvis den først har kommet på gli (slik er det gjerne med Bergensere flest...) så synes jeg det kan være litt vanskelig å velge hva man skal skrive i en blogg. Personlig skal det jo være men hvor går grensen mellom det å skrive personlig og samtidig ikke brette ut hele privatlivet, og hva gidder fremmede folk egentlig å lese...

Jeg vil få takke alle som har giddet å henge med så langt og håper selvfølgelig noen blir med videre i mitt ugressparadis som myldrer over av frustrasjoner og gleder over alt som spirer og gror...

11 kommentarer:

Rekkehuset sa...

Gratulerer med hundre innlegg! Jeg har 98 og jeg begynte i september '08, så du er faktisk litt mer taletrengt enn meg;-) Håper å se deg i de neste hundre også!
Klem fra Hanne.

Villrose sa...

Gratulerer! Man kjenner seg igjen i dine hagegleder og -frustrasjoner, en hyggelig blogg å følge.

Laila -Karin sa...

Gratulerer med hundre innlegg.
Jeg følger garantert med deg videre.
Ha en fortsatt strålende dag.
Klem

Randines hageblogg sa...

Milepæl med 100 innlegg.
Jeg leser alltid din blogg og kikker på dine fine bilder uansett hva du skriver om.

Her svinger også humør og helse, men blogger er det kjekt å lese og derfor skriver jeg også selv....

Elsa sa...

Gratulerer med hundre innlegg:)
Jeg bruker alltid kikke innom bloggen din, men ikke alltid jeg legger igjen en kommentar.
Kommer garantert til å følge deg videre på bloggen:)

Elisabeth sa...

Hepp-hepp og hurra!! 100 innlegg bør feires. Jeg følger hvertfall med deg i bloggverden, og setter stor pris på dine innlegg ;)

... sa...

Gratulerer med hundre innlegg :)
Jeg følger gjerne med deg videre. Du har en flott blogg!

Mariann sa...

Gratulerer med jubileet. Du har en koselig hageblogg som jeg prøver å følge.

orchis sa...

Gratulerer med 100 feiende flotte innlegg! Følger med videre, jeg...!

Unknown sa...

Grattis med innlegg nr 100!!!! Det er fort gjort å bikke over det ja. Blogging er en herlig måte å bevare minnene på synes jeg. :-)

Linecas have sa...

Gratulerer!
Koser meg hver gang jeg er innom jeg. Du skriver godt og jeg liker folk som skravler. =))
Ikke alltid man har lyst ei heller vet hva man skal skrive ja.
Gleder meg til de neste 100.