onsdag 30. juni 2010

'Bowl of Beauty'

Ny av året,
blomstrer med en enslig blomst







10 kommentarer:

Unknown sa...

ÅÅh den er så lekker! Jeg kjøpte den i fjor, men den blomstrere ikke enda. Gleder meg vilt.

... sa...

Virkelig nydelig :)

Margrethe sa...

Utrolig flott! Plantet også en ny peon i fjor, men finner den ikke igjen. Et av mange mysterier. Helt borte vekk.

hajal. sa...

Ja 'Bowl of Beauty' er ein flott Peon. Eg fekk ein liten plante i fjor, men den kjem ikkje med blomst denne sommaren, men eg håpar den veks og legg på seg så det vert blomster til neste år. :)

Villrose sa...

Sukk! Nytes med alle sanser mens man kan!

Tove sa...

Flott peon. De blomstrer her også nå :-)

Vivishagerom sa...

Kjempe flott! Min kommer også i år med blomst, men knuppen er enda liten.

Jonna sa...

Flott peon!

Anne (Moseplassen) sa...

bowl of beauty er så skjønn med den digre bustetrollsveisen i midten, hihi. Herlig å få se,har den ikke her i hagen dessverre.

Elisabeth sa...

Åeee...så vakker!!!