mandag 10. mai 2010

iiiiik !

                            :(
Dette var synet som møtte meg da jeg sto opp i morges










Og stakkars de plantene jeg ikke rakk å få i jorda i løpet av helgen...

Veeel, jeg bør kanskje ikke klage så altfor mye over nattens snøfall selv om det gjør meg furten, jeg vet jo at mange steder i landet ligger snøen fortsatt tjukk og våren ikke engang har meldt sin ankomst ennå. Men det er vel der forskjellen ligger for der har ikke plantene dukket frem fra dvalen ennå, men ligger trygt under snødekket og venter til det er trygt å dukke frem...
Akk ja, naturen får gå sin gang og forhåpentligvis smelter elendigheten vekk igjen i løpet av dagen

Ha en fin maiuke uansett vær!


7 kommentarer:

Anonym sa...

Huff da - var det der den snøen havna...

Laila -Karin sa...

Lå på sofaen og så på snøen i morges.
Det snødde kraftig i halvsyvtiden..
Mulig det er best å vente litt med blomsterkjøp.
Må jo ta en slutt snart.
Klem

IngunnBW sa...

Nei, nå altså...nå må det gi seg snart dette dumme kalde været!! Sist det sneddde her, forsvant det omtrent like fort som det kom. Håper det som falt hos deg ble borte i en fei

Margrethe sa...

Da får jeg håpe at sola er kommet fram igjen. Selv har jeg kjørt gjennom både reg, snøbyger og sol i dag de nesten fire milen på jobb. Solen fant jeg hjemme, og nå håper jeg bare den fortsetter å skinne til tross for urolige skyer.

... sa...

Det ser jo svært så pent ut på bildene... men jeg har full forståelse for at dette ikke var særlig artig! Håper snøen forsvant fort!

Ha en fin uke :)

Rekkehuset sa...

Snø er ikke det vi vil ha nå nei! Her startet dagen med øsregn, avløst av sol som gikk over til hagl, mer sol, mer regn ogsåbortetter. Nå ser det lovende ut. Vi får tro plantene tåler littegrann og at våren kommer for fullt snart:-) Klem fra Hanne.

Mariann sa...

Snøen tinte ettersom solen fikk tak, men det er jo fremdeles iskald nordavind. 2 grader akkurat no.
Vi får håpe på varmere og bedre tider.