søndag 9. mai 2010

Litt flere nyervervelser

Jeg har visst pådratt meg enda litt flere planter...
Etter gårsdagens handletur havnet jeg "tilfeldigvis" innom OBS sitt plantemarked og med meg hjem ble:
Hemerocallis 'Midnight Dynamite'
Hemerocallis 'Mildred Mitchell'
Hemerocallis 'Wild horses'.
Pionen 'Bowl of Beauty'.
En hvit løytnantshjerte til, får visst ikke nok av disse .
Phlox paniculata 'A.D. Amor', en høstfloks i en skremmende farge om den blir som på bildet på etiketten , nemlig knalloransje :D , men den kan sikkert bli tøff om den ikke blir for blass.

Har fått plantet endel av de nye plantene, resten får jeg forhåpentligvis plantet i morgen. Må bare flytte noe annet først osv, den evige plantedominoen...

1 kommentar:

IngunnBW sa...

Så du har det, du ja ;) Jeg hadde bestemt meg for at i år skal jeg ikke kjøpe flere planter, men bruke de jeg satte i pallekarmene i fjor. Men hvem har lang liste til denne ukens tur til ROM og lagt inn en bestilling hos Jensen? Vi hagegale er håpløst fortapt! Og nyter det :) Løynantshjerte skal jeg også ha, de gikk ut hos meg i fjor. Det var ikke noe rart, for jeg plantet en syrinhortensia der... Spennende dagliljer du har kjøpt :)