mandag 11. mai 2009

Feilberegning

Joda, jeg burde vel vært glad for at solen skinner...
Men siden jeg gjødslet i går og trodde at regnværet skulle ta seg av vanningen så blir jeg litt snurt.
Himmelen er høy og blå, ikke en sky i sikte, hvilket betyr at jeg nok må frem med vannslangen. Og det som er typisk er at hvis jeg finner frem slangen og vanner så, ja DA kommer nok regnet tilbake.
Det hadde sikkert vært klokt å få med seg værvarslingen, men uansett hvor mye jeg stirrer på skjemen og prøver å konsentrere meg om hvilket vær det skal bli så preller det bare av hjernebarken, jeg klarer rett og slett ikke ta inn den slags informasjon... Blæææ!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Ja været ja. Skjønner ikke bæret av det jeg heller.

Trøsteshopping er tingen. Litt av en fangst du hadde fått da!

Elisabeth sa...

YR.NO, *roper høyt og tydelig*
Der henter jeg mine væroppservasjoner, hadde nesten ikke overlevd uten *ler*

elle-melle sa...

Ha, ha den der kjente jeg igjen. Får aldri med meg været jeg heller, men så har jeg en mann som har værmeldinga som et av sine favoritterprogrammer, og da er det mye letter å spørre han. Han er sønn av en fisker ser du, og da er værmeldinga noe av det viktigste en bør vite noe om.